Comisiones Obreras del País Valenciano | 7 mayo 2024.

CCOO Comarques Centrals celebrarà el IV Congrés

• Divendres 10 de març a Ontinyent

Manuela Pascual opta a la reelecció com a secretària general de l’organització. Els delegats i delegades del Congrés debatran sobre les línies d’actuació d’aquest nou període, que se centren en la recuperació d’ocupació estable i la protecció a les persones.

02/03/2017.
Manuela Pascual opta a la reelecció com a secretària general

CCOO Comarques Centrals celebrarà el Congrés intercomarcal el pròxim 10 de març de 2017 en l’IES Jaume I d’Ontinyent. Està prevista l’assistència de 100 delegats i delegades a un congrés que donarà compte del treball realitzat per l'anterior equip de direcció i definirà el Full de ruta a dur a terme durant aquest nou període.

Les línies d’actuació del sindicat tenen com a objectius la recuperació de l’ocupació estable, l'increment dels salaris i de les pensions, l'enfortiment de la negociació col·lectiva i la protecció a les persones. També preveuen la lluita per a derogar les reformes laborals que han reforçat més el poder de l’empresariat, i deixat en condicions dispars els treballadores i les treballadores. Per a CCOO, ja és hora que la recuperació econòmica de la qual es fa gala aplegue també a les persones treballadores, que han sigut les pagadores d'aquesta estafa.

El Congrés també triarà el nou òrgan de direcció que estarà al front del sindicat a Comarques Centrals, i la delegació de delegats i delegades que assistiran a l'XI Congrés de CCOO PV.